Chris Woolderink (Voorzitter)

Chris Woolderink is sinds de oprichting actief als bestuurslid en is sinds enkele jaren de voorzitter. Hij heeft als verantwoordelijkheid om het waarom van de stichting uit te dragen en de visie te waarborgen. Ook wil hij zo zichtbaar en benaderbaar zijn voor de Power BI Community en ervoor zorgen dat het bestuur optimaal kan blijven presteren.

Madzy Stikkelorum (Secretaris)

Voorheen was zij onze Partnership Manager, maar sinds de toevoeging van Jaap kan zij zich volledig toewijden aan het vervullen van de secretarisrol. Ze geeft structuur aan onze interne processen en zorgt ervoor dat achter de schermen alles netjes op rolletjes blijft lopen. Ook is zij het eerste aanspreekpunt namens de stichting met de evenementlocatie Jaarbeurs Utrecht.

Remco Konijnendijk (Penningmeester / ICT-manager)

Het overzicht over onze financiën ligt in goede handen bij Remco. Hij zet de kaders zodat we financieel gezond mooie evenementen kunnen blijven organiseren. Verder helpt en denk hij ook mee met alle ICT-aangelegenheden zoals de website.

Lonneke Opsteegh (Algemeen Bestuurslid / Communicatie en Marketing)

Lonneke geeft kleur aan onze stichting. Ons frisse vrolijke logo en uitstraling komt namelijk van haar hand! Ook regelt zij alle communicatie via onze nieuwsbrief en LinkedIn.

Albert van Dok (Algemeen Bestuurslid / Speaker Manager en Avondsessiecoördinator)

Naast de Power BI Gebruikersdag is er elke maand een avondsessie  bij bedrijven die hun deuren voor de gebruikergroep openstellen. Albert zorgt voor de planning, de afstemming met deze bedrijven en heeft nauw contact met de sprekers. Ook voor de gebruikersdag is hij de contactpersoon voor alle sprekers. 

Jaap van den Brandhof (Algemeen Bestuurslid / Partnermanager)

De Power BI Gebruikersdag is een jaarlijks evenement en vergt ook het gehele jaar door aandacht in de voorbereiding. In 2023 is Jaap toegetreden tot het bestuur en hij draagt zorg voor de partners die de gebruikersdagen mogelijk maken. Hiervoor was hij ook al actief als vrijwilliger om de partners te ondersteunen.

Jan Willem Küper (Contentbeheerder en avondsessie-assistent)

Evenementen vinden met enige regelmaat plaats en op de achtergrond moeten verscheidene online zaken worden ingericht. Jan Willem helpt mee om dit te realiseren en is regelmatig aanwezig bij de avondsessies om namens de stichting mee te helpen met bijvoorbeeld de bezoekersregistratie of het streamen naar onze LinkedIn-pagina.

Jorrit de Jager (Vrijwilligerscoördinator)

Tijdens de Power BI Gebruikersdagen kunnen we niet zonder de inspanningen van de vele vrijwilligers die ons helpen met bijvoorbeeld de bezoekersregistratie en het monitoren van de zalen. Jorrit is het aanspreekpunt voor die vrijwilligers. Hij maakt de planning en zorgt ervoor dat het voor elke vrijwilliger duidelijk is wat er moet gebeuren.

Marco Kasstrop (Deelnemerscoördinator)

Gedurende het gehele jaar is er voor zowel de avondsessies als tijdens de gebruikersdag constant contact met de leden van de Power BI community. Dit kunnen algemene vragen zijn of speciale verzoeken die bijvoorbeeld te maken hebben met de toegangstickets. Marco heeft deze  taak op zich genomen, hij gaat ervoor om de community altijd weer een betere ervaring te geven en helpt jou graag verder!