FAQ

Veel gestelde vragen

Q:           Wat zijn de nieuwe data voor de Power BI Gebruikersdag?

A:           De Power BI Gebruikersdag wordt gehouden op donderdag 3, vrijdag 4 en zaterdag 5 september 2020.


Q:           Waar vindt het uitgestelde evenement plaats?

A:           Op dezelfde locaties: MeetUp (donderdag) en Supernova (vrijdag en zaterdag), in de Jaarbeurs Utrecht.


Q:           Is het programma hetzelfde?

A:           We proberen het programma zoveel mogelijk hetzelfde te houden. Misschien zijn er wel kleine wijzigingen in verband met de beschikbaarheid van de sprekers. Volg de info op onze website.


Q:           Zijn de precon sessies ook hetzelfde?

A:           We proberen het programma zoveel mogelijk hetzelfde te houden. Misschien zijn er wel kleine wijzigingen in verband met de beschikbaarheid van de sprekers. Als een precon-spreker niet kan, dan laten we je dat weten. Dan kun je je via onze site inschrijven voor een andere sessie, of je inschrijving annuleren.


Q:           Wat gebeurt er met de kaarten van de oorspronkelijke datum?

A:           Alle geboekte kaarten worden automatisch overgezet naar de nieuwe data. Daar hoef je niets voor te doen.


Q:           Ik kan niet op de nieuwe data. Wat nu?

A:           Dan kun je je kaarten annuleren en krijg je je geld terug.


Q:           Ik had al geannuleerd, maar ik wil graag komen op de nieuwe data. Wat kan ik doen?

A:           Dan kun je je  gewoon opnieuw inschrijven via onze site.


Q:           Ik wil graag annuleren. Krijg ik mijn geld terug?

A:           Dat zouden we jammer vinden. Maar je kunt je kaart annuleren via de link in de bevestigingsmail die je hebt gekregen. Je krijgt dan je geld terug.


Q:           Hoe kan ik mijn kaartje annuleren?

A:           Volg de link in de bevestigingsmail die je hebt gekregen.


Q:           Ik heb een andere vraag. Waar kan ik terecht?

A:           Stuur ons een mailtje via info@pbig.nl. Dan proberen we zo snel mogelijk te antwoorden.